Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2015 11:04 - Усещане за жената в мен...
Автор: gal4ica Категория: Лични дневници   
Прочетен: 407 Коментари: 0 Гласове:
2



 УСЕЩАНЕ ЗА ЖЕНАТА В МЕН

 

Аз съм жена - вълшебството на живота!

Аз съм муза на поезия, музика и танц.

Аз съм нежно и омайно ухание,

Привличане и страст, изгарящо желание.

Аз съм любовно стенание…

 

Аз съм жена - тържеството на любовта!

Аз съм майка и закрила, топлина и уют.

Аз съм утехата на майчиния скут.

Аз съм пристан и съм дом, приют и

От бурите житейски аз съм подслон.

 

Аз съм жена - същина, която от любов прелива!

Аз съм извор с жива вода и пълноводна река.

Аз съм морето, в което реката се влива.

Аз съм небето докоснало с нежност,

Полето и най-високия връх в планината.

 

Аз съм жена и също така съм буря и ураган.

Аз съм мощен, изпепеляващ вулкан.

Аз съм огън и жупел, хала, фурия.

Цялата мощ на небето и земята в себе си крия J

 

И все пак съм жена - нежно цвете, примряло от студ

само в полето, голо и босо под напора на ветровете.

Със свито сърце то в себе си се гуши.  Дано го отмине

полудялата тълпа, хукнала га гони празна суета.

 

Туй цветенце милее отново слънце да го сгрее.

Да се стопли земята. Да разтвори венче и

разнесе аромата си чуден навред по земята.

И отново за целувки готово то ще се отдаде.

 

Ще разлее нектар, ще принесе своя най-свиден дар.

При него ще дойдат пчели. То с прашеца си ще ги

оплоди, а след това мед ще се лее като река.

Ще се стори приказен рай на тази земя…

 

Аз съм жена…силата и слабостта…живота.

Аз съм просто жена…олтара на любовта

 

Галчица, 24.11.2014, Варна




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gal4ica
Категория: Лични дневници
Прочетен: 22777
Постинги: 27
Коментари: 5
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930