Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: gal4ica Категория: Лични дневници
Прочетен: 22762 Постинги: 27 Коментари: 5
Постинги в блога
2  >  >>
Има сезони всякакви в живота ми досега.
Първа беше пролетта. Като семенце
малко, загърнато в пазвата на земята,
Категория: Лични дневници
Прочетен: 247 Коментари: 0 Гласове: 0
Безбрежни морски хоризонти ме канят на път.
Притеглят ме навътре със сила неустоима.
Забравям страхове и колебания. Предавам се.
Категория: Лични дневници
Прочетен: 311 Коментари: 0 Гласове: 0
Събудих се рано.
Посрещнах изгрева. 
Почувствах се - жива!
Категория: Лични дневници
Прочетен: 403 Коментари: 0 Гласове: 1
Последните 5-6 дни ми се случват странни моменти, както никога досега. Спохожда ме една особена тъга, съпроводена с тежест в гърдите, дъхът ми спира и нямам мира. Не спя добре нощя, мятам се насам-натам, като риба на сухо. Мисли тревожни...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 583 Коментари: 1 Гласове: 1
Приветствам този свят и този хубав
ден,  чрез мен с любов озарен!
Тъй ми е хубаво да съм тук, да ме има.
Категория: Лични дневници
Прочетен: 434 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 05.02.2016 18:43
 Моята прекрасна, единствена дъщеря, на около шест годинки, връщайки се от занималня, с много сериозно, смръщено малко личице, ми зададе въпроса:
"Мамо, защо се раждаме, след като ще умрем? Какъв е смисълът?"
Направо ме закова за стената....
Категория: Лични дневници
Прочетен: 567 Коментари: 2 Гласове: 3
"Не мож даде на чиляка, нищо що он сами не сака. Оти, га иде по на онам ке го фърли."
На 90 и кусур години си е отишла от този свят, след като я завели в София, да е при дъщерите, да не е сама, да има удобства, баня и тоалетна вкъщи и про...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2941 Коментари: 0 Гласове: 10
 УСЕЩАНЕ ЗА ЖЕНАТА В МЕН
 
Аз съм жена - вълшебството на живота!
Категория: Лични дневници
Прочетен: 407 Коментари: 0 Гласове: 2
Опитах се да уловя водата, а тя със смях и плясък, 
изплъзваше ми се от ръката. Изтичаше между
пръстите ми с лекота и финес, и ми образуваше стрес.
Категория: Лични дневници
Прочетен: 288 Коментари: 0 Гласове: 0
 Наскоро един приятел ме попита:
"Къде се губиш? Де се скита?"
Отвърнах му без много свян:
Категория: Лични дневници
Прочетен: 338 Коментари: 0 Гласове: 1
Дъще моя, ненагледна, малко бисерче сияйно,
знай, че аз обичам те безкрайно...Ти си песъчинката,
която, един ден ще се превърне в чисто злато...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1301 Коментари: 0 Гласове: 1
Годините ми млади се изнизаха на скок, 
във унес, понсена от  житейския поток.
Та не разбрах кога и как - оказах се
Категория: Лични дневници
Прочетен: 365 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 13.03.2015 14:37
2  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: gal4ica
Категория: Лични дневници
Прочетен: 22762
Постинги: 27
Коментари: 5
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031